Početna RSS Kontakt Mobile Mapa
RSS

Tagovi | "kafa"

Istraživanja: Kafa smanjuje grudi

Sunday, October 19, 2008

0 Komentara

Istraživanja: Kafa smanjuje grudi

Ženama koje konzumiraju previše kafe mogle bi se smanjiti grudi, pokazali su rezultati nove švedske studije. Oko polovine žena u svijetu ima gen koji povezuje rast grudi s ispijanjem kave, prenosi The Local. “Pijenje kafe može uvelike utjecati na veličinu ženskih grudi”, kazala je Helena Jernstrom, predavačica eksperimentalne onkologije na sveučilištu Lund. No ima to i [...]

Kafa: Dobre i loše strane

Saturday, July 19, 2008

0 Komentara

Kafa: Dobre i loše strane

Liječnici savjetuju da dan nikada ne započinjete kafom, već doručkom. Time ćete izbjeći probleme sa želucem. No slažu se da kafa ima i svoje dobre strane. Tri do četiri kafe dnevno dobre su za srce. Pri tome je važno znati da se, kada je o espresso kafi riječ, prethodna tvrdnja odnosi samo na kratku kafu. Produžena [...]

Savjeti: Kako ukloniti mrlje

Friday, May 9, 2008

0 Komentara

Najvažnije je da odmah uklonite s tkanine što više prolivene tekućine jer je suhe mrlje puno teže ukloniti. Činite to tako da proliveno sredstvo ne utrljavate u tkaninu, a prolivena pića posušite bijelom krpom ili bijelim papirnatim ručnikom. Masne mrlje najbolje je posuti talkom ili kukuruznim brašnom, a suhe, praškaste tvari u trenu ćete ukloniti selotejpom [...]

Coffee ART

Thursday, April 17, 2008

0 Komentara

Nevjerovatno šta malo mašte i spretnih ruku može učiniti od obične ka(hv/f/v)e (ili kapućina, kako ko više voli) i tako još više uljepšati taj doživljaj koji svakako svima jutro čini ljepšim... pogledajte neka "remek djela" ili preko videa naučite i vi sami napraviti nešto slično ;)

Kafa povećava opasnost od pobačaja

Wednesday, April 16, 2008

0 Komentara

Kafa povećava opasnost od pobačaja

Čak i male količine kofeina mogu da udvostruče opasnost od pobačaja, pokazalo je istraživanje čije je rezultate objavio ‘Američki časopis za akušerstvo i ginekologiju’. Naučnici su došli do tog rezultata ispitujući konzumiranje kofeina među 1.060 žena iz San Franciska koje su zatrudnile u periodu od 1996. do 1998. godine Istraživači su objavili da je kod 164 [...]

Pionirska dolina e-zine za modernog muškarca Zijan.Net Kalesija Online Smej Se WOMEN MAGAZIN Posh - Lifestyle magazin Nadrealno Virtualna Oaza Gdje je taj party BarInfo Shumadijski portal Teočak Net Portal WTF Portal Sve za vaše vjenčanje Eniaroyah.Com Moda i ljepota Sretne Veze Ženski portal MP3 BALKAN
Galerija

y134168028062461927_6.jpg tods-15900-kuna.jpg 12227906_9102781d1f.jpg bigteeth.jpg 01_cat_58682.jpg shoes_iaec1025236.jpg 69687.jpg glinmybed.jpg 11_cat_65763.jpg