Trudne žene koje u svoj organizam unose nezdravu hranu mogu očekivati da će njihovi potomci patiti od pretilosti i biti slabog zdravlja, tvrde eksperti.
‘Gušenje’ u čokoladi, keksima i čipsu može prouzrokovati trajne posljedice po nerođeno dijete, pokazala je nova studija o kojoj piše The Sun.
Posljedice podrazumijevaju prekomjerne kilograme, povećan nivo holesterola i dijabetes.
Doktorica Stephanie Bayol [...]
Kad ljudima spomenete med, odmah imaju predstavu o slatkoj ljepljivoj masi koji mažu na hljeb ili sipaju u čaj. Ali u zadnjih nekoliko godina naučnici su pronašli novi potencijal koji med ima.
Naime, utvrđeno je da med umanjuje štetne efekte radijacije kod pacijenata koji se podvrgavaju ovom vidu liječenja u slučajevima raka.
Med takođe poboljšava zdravlje usne [...]
U svijetu užurbanog života kada jedemo prvo što nam padne na pamet i nerijetko se susrećemo s problemima viška kilograma i raznih bolesti, veoma je bitno informisati se o hrani koja je zdrava za srce, smanjuje rizik od raka, dijabetesa ili srčanih oboljenja. Donosimo listu zdravih namirnica koje ne bi trebalo zaobilaziti u svakodnevnoj prehrani.
Marelice [...]
Hrana bogata kakaom može sniziti krvni pritisak, dok čaj vjerovatno nema to svojstvo, zaključili su stručnjaci iz Univerzitetske bolnice u Kelnu.
Osobama koje pate od visokog pritiska savjetuje se da jedu više voća i povrća zbog toga što sadrži polifenol ili flavonoid koji dobro djeluje na normalizaciju pritiska i smanjenje rizika od kardiovaskularnih bolesti.
Njemački istraživači učinak [...]
Gotovo da nema druge namirnice koja je tako mala, a objedinjuje toliko hranljivih materija kao koštunjavo voće. Orasi, lješnjaci, pistaći i kompanija ne samo da su vrlo ukusni, već su i veoma zdravi.
Bogati su mastima, ali je riječ o zdravoj kombinaciji mnogobrojnih nezasićenih masnih kiselina. To ne znači da treba da ih jedete u neograničenim [...]
Originalna dijeta izgleda ovako:
1-2 litra kuhanog mleka na dan i nista vise!
I to se tako sprovodilo decenijama u klinikama, a što je najčudnije, djeluje.
Naravno, za nesto ovako je neophodna kontrola ljekara.
Ali ono što bi moglo da pomogne je sljedeće:
- 1l mlijeka na dan,
- 150g neslanog, mladog sira,
- 3 jaja,
- 200g žitarica,
- 500g drugog povrća (najviše [...]
Dokazano je da djeca svoje prehrambene navike formiraju do druge godine života. Na žalost, u razvijenim zemljama to znači još jedno dijete više koje se pretežno hrani suviše masnom, suviše slatkom i suviše slanom hranom, a kojem je najomiljenije povrće - pomfrit. Između prve i druge godine života djetetu je potrebno između 900 i 1.000 [...]
Jedete meso zato što je bogato bjelančevinama, pomaže vam da održite liniju i obezbjeđuje vam potrebnu energiju? Ali, umijete li da odaberete upravo onu vrstu mesa koja je vama najpotrebnija?
Šta danas spremate za ručak? Ako je vaš odgovor: „Meso!“, onda obavezno pročitajte ovaj tekst, pošto postoji ogromna razlika između piletine, junetine i teletine. I nije [...]
Mjesečeva dijeta u posljednje vrijeme je jedna od najpopularnijih dijeta i o njoj se dosta govori. Osim što skida suvišne kilograme i čisti organizam od toksina, ova dijeta zasniva se na samo jednom pravilu: nije dopušteno ništa jesti 24 sata od prvog sata promjene lunarne faze. To je zapravo “post” koji započinje određenog sata, u [...]
Treba odabrati dijetu koja ima energetsku vrijednost koja odgovara potrebama organizma, a posebnu pažnju treba posvetiti odabiru namirnica i načinu njihovog pripremanja. Anticelulitna dijeta ima cilj da pomogne organizmu da se oslobodi otrovnih (toksičnih) materija. Dakle, ona ne zahtjeva oduzimanje kalorija, već hranu koja se može prijatno i lako svariti.
Namirnice koje se preporučuju
Povrće (najbolje sirovo [...]
Wednesday, July 2, 2008
0 Komentara